Ni uppfödare som vart med....

martha

Trådstartare
..ett tag....
Jag var o kollade mitt sto igår och hon var enl UL inte dräktig, hon var röd i slemhinnorna och på dag 16.......fast hon borde väl visa brunst nu...?? IDag var det ingen brunst iallafall....

Jag började betäcka 27/5 sen 30 och 1:a juni sista gången...hon var även brunstig den 2:a juni men den 3:e slog hon i svansen....

Jag kollade henne på UL den 11:e maj och då hade hon precis ovulerat och vet sa att jag kunde börja betäcka efter ca 14-16 dar och det stämde precis på märren...

Hur funkar brunsterna egentligen...hur räknar man, och när "bör" hon komma i brunst nu denna gången...om det går att räkna....själv blir jag bara förvirrad......

Liknande trådar

Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 382
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt sto i år med min kompis hingst, för eget ändamål. Och jag tänkte börja nu i maj så jag har några månaders...
Svar
6
· Visningar
1 600
Senast: Twihard
·
Småbarn Ny tråd och prefixet är numera små barn! Och ni får stå ut med min ikon ytterligare en gång ;) MARS 2:a FengurLaugar, 2:a barnet...
86 87 88
Svar
1 743
· Visningar
88 700
Senast: Olina
·
Avel Hjälp! Jag har ett sto som vi har åkt med till seminstation 2-3 gånger i veckan sen 8 maj, och hon brunstar aldrig. Hon fick sin fjärde...
Svar
7
· Visningar
2 518
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar
  • Dressyrsnack nummer 18