Nikki o Fabian
Trådstartare
vad har ni för ställning bak på transporten när ni kör era sulkysar samtidigt som hästen? Hur fäster man på den? Måste den skruvas på?
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trygg skrev:Ja..vad heter det? Hmm, sulkyhållare till transport tror jag..
Det är en tillvalsutrustning som de flesta transportmärken säljer eller kan beställa hem så ring din transporttillverkare och hör efter med dom?
Men..jag har för mig att du har en stor och tung rochard (jättefin) och frågan är om den får plats i fästerna?
Fast det finns kanske olika varianter på det..har bara haft till träningsvagnarna och aldrig behövt flytta de större vagnarna tillsammans med hästen utan de har fått åka släpkärra istället!
Trygg skrev:Va??
Ska han hem?? Eller OM han ska hem menar du..det är alltså inget bestämt? Ni är ju så fina ihop..
Vill du köpa loss han eller får du inte?
Trygg skrev:Åh, så trist!
Han är ju så fin och de bilderna du har tagit har ju varit helt underbara en del!
Kommer ihåg nu att jag såg tråden som handlade just om det inne på körning..
Har du någon travbana eller någon amatörtränare i närheten?
Du kanske kan fråga om du mot dep. kan få långa sulkyhållare av nån i så fall..vansinnigt att köpa för en resas skull!
jari skrev:Du kan ställa vagnen på dragstången och luta skalmarna mot framändan på transporten.
Nikki o Fabian skrev:Smart Att man inte tänkt på det tidigare.
Men vagnen kan inte hindra svängrummet då? Ska man ta av hjulen?