Ni som har koll....

F

Fridan

Vet att det finns nåt som heter kattmynta... som man har på ställen där man vill att katten ska vara... på en klösbräda kanske? Men finns det nåt motsvarande medel som man kan ha på där man INTE vill att katten ska vara?

Mvh F :)

Sv: Ni som har koll....

Det finns nåt som heter Fyspray att köpa i zoobutiker. Finns även som kristaller, lämpliga för blomkrukor etc

De där kristallerna, fungerar dom? Har testat fyspray för katten klöser sönder min fina matta, men hon forstätter att klösa? och gräva i blomkrukan..har gjord i hela sängen :S

Har aldrig behövt prova själv, men en bekant har dessa i blomkrukorna med gott resultat. Sök på kristaller här på kattforumet så får du nog upp andra trådar där det kanske står nåt :)

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
678
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, är det nån som vet nåt man kan kleta på ett bandage så katten inte slickar eller biter på det? Tänker det finns antibit för hästar.
Svar
12
· Visningar
1 106
Övr. Katt Jag har under många år drömt om att skaffa katt men ständigt trängt undan drömmen utifrån min livssituation. Jag bor i lägenhet, pendlar...
Svar
19
· Visningar
1 076
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama