ni som har köldridå i er ligghall, har ni i båda öppningarna?

sommarvind

Trådstartare
Jag har en ligghall med 2 realtivt stora öppningar, jag vill skaffa en köldridå för att bergänsa snö och regnblask att komma in.

Hur har ni det i era? Har ni i ena öppningen eller i båda?

Sv: ni som har köldridå i er ligghall, har ni i båda öppningarna?

Jag har i båda, men med 1m öppet i den ena. Den ena hästen går ej frivilligt genom köldridån och den andra går också hellre genom den fria öppningen (om det inte blir en lång omväg).

Sv: ni som har köldridå i er ligghall, har ni i båda öppningarna?

Vi hade köldridåer i båda öppningarna men hästarna använde då inte ligghallen alls så mycket som de brukade så vi tog bort dem. Det yr in lite snö i kanterna men till största delen är den snöfri så det fungerar ändå.

Liknande trådar

Fritid Misstänker att jag inte är den enda friluftsnörden här så hjälp mig att hitta rätt i djungeln av tält! Jag ska köpa tält för...
Svar
7
· Visningar
390
Senast: Nixehen
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
282
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 901
Anläggning Jag har 2 egna hästar på en liten gård i en by i västra Götaland, har även 2 inackoderingar. Jag tycker det är så svårt det här med hur...
2
Svar
37
· Visningar
5 767
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte