Ni som är duktiga på avmaskning...

jamman

Trådstartare
Fick svar på träckprovet och det var nollor rakt igenom. Vill inte hålla på och avmaska i onödan då hon är fångponny. Hon går ensam i skogshage (bredvid kompisen, för dom som tycker att det är synd om henne) så det är bara hennes bajs i hagen som vi mockar bort.Kan jag då gissa/hoppas på att pållan inte har bandmask? Det stod inget om bandmask i analysen.
 
Sv: Ni som är duktiga på avmaskning...

Jag skulle inte avmaska. Inte bekymra mig om bandmask heller om du inte tycker hon tappar hull eller liknande.
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 671
Senast: Mia_R
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
9 245
Senast: lilstar
·
Hästhantering Jag har haft hem en snäll halvblodsvalack på prov som var tänkt att bli sällskao till min B-ponny hingst. Tanken är att de ska kunna gå...
Svar
13
· Visningar
2 567
T
  • Låst
Hästvård Jag vet att det finns massor av avmaskningstrådar, men jag har inte hittat svar på min fråga i alla de jag sökt i. Jag undrar om och...
Svar
17
· Visningar
11 150
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Hiss och diss del 5
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp