Ni med små valpar...!

_bed_of_roses_

Trådstartare
Hämtade hem min valp i lördags och det går jätte bra. men är lite nyfiken på vad ni med valpar har för mat tider till era små bäbisar!

Jag ger Hera(valpen) mat ca vid 07.00/11.00/15.00/19.00.

Sv: Ni med små valpar...!

Ja, ca var fjärde timma brukade jag ge dom också, men inte för mycket åt gången. Sen blev det morgon, middag och kväll när de blev lite äldre. Sen minskades det ner allteftersom dom blev äldre. Morgon och kväll, senare en gång om dan, då vi själva åt på kvällen.

jo minskade med lite efter hur större hon blev, på den vuxna hunden jag har när hon var valp.

Jag gav Zaga mat med lite olika mellanrum, som du har det nu så får hunden gå med tom mage väldigt länge ( från 19 - 07 )..

Jag tror vi gav sista målet vid 22.00 ungefär..

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 268
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Har du hämtat hem valp mitt i vintern? Var det en bra grej, eller onödigt besvärlig? Med facit i hand, skulle du göra det igen? Frågan...
2
Svar
26
· Visningar
1 649
Senast: Troll
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 586
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 488
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Sytråden del 4
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur