krullidutt
Trådstartare
Mitt sto som hade fång i maj får puls efter varenda skoning, hovis kliar sig i huvudet och säger att så borde hon inte reagera. Någon mer som fått sådan reaktion efter ? Det håller i sig i ca en vecka, hon har puls och går liiiite försiktigare och vänder lite klumpigare. Vid nästa skoning ska vi slipa skon på insidan alt. lägga bakvänd sko på henne.
Går era fångisar på lite gräs ännu ?
Min madam går på ridbanan och jag betar med henne 5-10 min per dag. Jag vill så gärna släppa henne en stund till de andra men vågar inte dels pga gräset men även för det blir hårdare underlag för henne.
Det har varit så många turer nu under sommaren med min lilla tjeja. Suck !!
Hon ska enligt vet. inte ha så stor rotation men hon reagerar kraftigt på det lilla hon har. Undrar om man kan slå in dem i bomull......
Från en bekymmrad matte.
Går era fångisar på lite gräs ännu ?
Min madam går på ridbanan och jag betar med henne 5-10 min per dag. Jag vill så gärna släppa henne en stund till de andra men vågar inte dels pga gräset men även för det blir hårdare underlag för henne.
Det har varit så många turer nu under sommaren med min lilla tjeja. Suck !!
Hon ska enligt vet. inte ha så stor rotation men hon reagerar kraftigt på det lilla hon har. Undrar om man kan slå in dem i bomull......
Från en bekymmrad matte.