Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Flygplan.Jag har totalt hjärnsläpp, vad finns det på F förutom fisk och frieserhäst?Fisk vill jag inte ha, eller möjligen sån som lägger dyr rom och ja en frieser vore ju trevligt men hade tänkt mig annan ras när jag köper häst
![]()
Tillägg: En cob.Cashewnötter
Cabriolet
Celebritet av lämplig sort (kontrakt med personen, inte personen i sig)
Jag har totalt hjärnsläpp, vad finns det på F förutom fisk och frieserhäst?Fisk vill jag inte ha, eller möjligen sån som lägger dyr rom och ja en frieser vore ju trevligt men hade tänkt mig annan ras när jag köper häst
![]()
Ja, nu har jag det! Michael Fassbender!!![]()
Hundar och hästar kanske?HUS!! (AV alla de slag)
Det var vad jag kom på på H![]()
Jag gillar också kemin mellan honom och McAvoy-.. heyhey, jag får lägga till McAvoy på listan och därmed tjäna på alla fangirlsJa för Fassbender. Vilken skådis! Helt galen i X-Men filmerna med honom och James McAvoy (nu är jag iofs en riktig X nörd). Vilken kemi de har. Plus att deras bromance är bland det roligaste jag sett. Skämsmen har faktiskt letat intervjuer efter honom på nätet. Hunger är bland det bästa jag sett även om jag fick se om den några gånger bara för att förstå irländskan trots flytande engelska. 12 Years A Slave är ju också oroligt bra, men, brrr.
![]()