Nhaw...stackars lillen.

astronaut

Trådstartare
Imorses så vaknade jag av att leo ropade "aj, aj, aj". Min kompis bytte då blöja på honom (han hade precis vaknat). Jag skämtar inte när jag säger att blöjan var överfull. Han har säkert skitit 2 eller 3 gånger på natten. Blöjan rent av hängde ner till knäna, skitet hade kladdat ut sig på sidorna av blöjan och ränder ner på benen.

Det har aldrig hänt förut, nu har stackarn två röda märken på sina ben. Jag ska iaf gå upp o kolla till honom inatt innan jag somnar så det inte händer samma sak igen.

Stackarn.

Sv: Nhaw...stackars lillen.

Jag förstår inte riktigt :crazy:

Men jag förstår att det är trist när det händer, mina barn bajsar sällan på natten. Har man barn som gör det får man kanske gå upp någon gång extra för att kolla, men de brukar ju oftast vakna själva och tala om.

Sv: Nhaw...stackars lillen.

Vår son brukar inte kalla OM han bajsat. Händer inte så ofta som tur är. Konstigt nog när han var magsjuk så kallade han inte heller trots att han kräkte flera gånger samma natt. Efter det gick vi upp rätt ofta och kollade till han. Känns ju inte bra om barnet ska ligga nerbajsat/nerkräkt...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Storlek röd Kong?
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka