New Forest hingsten Pancho af Højen

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare LaBelle
  • Startdatum Startdatum
L

LaBelle

Finns det någon här på buke som vet något om denna hingsten? Han har några godkända söner så det finns säker någon här som vet vem det är.. För att komma till saken så skulle jag vilja veta vad han har gjort i sitt liv, vilka grenar han har tävlats i, om han fortfarande lever, var han står/stod mm. All info mottages tacksamt!! Snälla berätta vad ni vet om honom, jag har försökt leka detektiv men hittar nämligen inget.. :cry:

Sv: New Forest hingsten Pancho af Højen

Ännu så länge har jag bara hittat en rätt så kass bild av honom:

r-1997-9.jpg

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 673
Senast: Intejag
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 315
Avel Söker info om vårt ponnystos stam och snubblar över flera förfädrar som finns på blup. Hur är detta möjligt? Jag trodde inte att ASVH...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: supersonic
·
N
Avel Jag har ett new forest diplomsto (Smedhults Cittra) som jag vill betäcka i år. Hon har tidigare lämnat ett godkänt diplomsto - Smedhults...
Svar
3
· Visningar
1 397
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Väska/väst/annat?
  • Valp 2025