Nervöst!!!!

4

4everlove

A gud vad nervös jag é!!! vi var och tittade på ett halvblods sto i söndes hur go som hellst och aldrig varit skadad men det jag e nervös över e att hon ska vara halt eller ngt på böjprovet... e det vanlig på halvblod att dom har problem med benen? hon är 10 år laggom grov i kroppen de har haft henne sedan hon var två år, hon har varit på ridskola från 2001 tills nu. Jag vill så gärna ha henne!!! världens goaste... krAm på er! :love:

Lycka till, det går säkert bra, låter som en fin polle.Mycket som snurrar i huvet när man ska ha häst!! :idea:

Liknande trådar

Hästvård Alla säger olika... Jag har väl galopp å travfolk runt mig... Galoppen verkar vara "boxvila", travet "rör på hästen!!!"...
2
Svar
24
· Visningar
5 723
Senast: Messy
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·
Hästvård hej, behöver skriva av mig lite:), kanske kan ni dela med er av era åsikter och tankar:D... Så här ligger det till - jag har en...
Svar
19
· Visningar
3 302
Senast: Bleuh
·
Hästvård hej, behöver skriva av mig lite:), kanske kan ni dela med er av era åsikter och tankar:D... Så här ligger det till - jag har en...
Svar
0
· Visningar
1 022

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka