V

Vaccan

:crazy:
Har någon vart med om det någon gång?
Jag borstade en katt som finns hos en på jobbet i veckan här och han tyckte det var sååå skönt så han visste inte vart han skulle ta vägen.
Så borstade jag bak mot svansroten och kände att det började lukta jätteäckligt.
Då hade han bajsat löst över golvet och min arm (han märkte nog ingenting själv).
Hur äckligt som helst :eek:, vad var det som hände?

Sv: Nerbajsad

Det var inte analsäckarna som han tömde på dig då? :crazy: Det kan se ut som riktigt blaskig, vattnig diarré, ingen stor mängd, men tillräckligt för att det ska rinna liksom. En väns honkatt gjorde det på min t-shirt när jag gosade med henne *kräks* luktar vedervärdigt, mycket värre än bajs!! De märker oftast inte själv att de tömmer :crazy:
Analsäckarna används vid revirmarkering i samband med att de bajsar. Den karaktäriserar bajset med just den kattens doft. Det är så de känner igen varandras högar ute.

tänkte just samma sak :)
Det luktar ju alldeles vedervärdigt
cat-sick.gif

Jo det var det säkert :crazy: riktigt äckligt var det, och jag fick massa stänk på armen, jag är så glad att jag hade ett linne på mig och inte en långärmad tröja :cool::eek:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 291
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 865
Senast: fejko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 459
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 971
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama