Lillefrun
Trådstartare
Jag är så irriterad,jag skulle sälja min gamla cykel men när vi skulle skriva på papperna i den lilla butiken där ägaren sett mig gå och cykla förbi i 11,5 år så blev jag helt ställd. Han stirrade på kortet och sa ”Det är inte du” och upprepade det tio gånger till och började spåna i om det var min mamma på kortet (var 28 när kortet togs…)Han vägrade göra affär med mig. Till sist gick han med på det men muttrade surt.
Jag kan lätt använda körkortet överallt där det behövs inklusive sjukvård och apotek. Och vem ser exakt lika dan ut nu som för 6år sedan? Han var så dryg och började säga att jag stulit cykeln. Jag ville bara gå men ville också bli av med cykeln, men är lite skakig efter att antagits vara en cykeltjuv med fejk id.
Ser ni med lite äldre leg likadana ut som på kortet?
Jag kan lätt använda körkortet överallt där det behövs inklusive sjukvård och apotek. Och vem ser exakt lika dan ut nu som för 6år sedan? Han var så dryg och började säga att jag stulit cykeln. Jag ville bara gå men ville också bli av med cykeln, men är lite skakig efter att antagits vara en cykeltjuv med fejk id.
Ser ni med lite äldre leg likadana ut som på kortet?