P

ponnylollo

Mitt marsvin finns inte längre :cry:
Jag har ju haft henne sen jag va åtta år :cry:
Varför?

R.I.P Mysan :cry:

Sv: Neej :'(

alltid jobbigt när någon man tycker om får vingar och lämnar jordens yta. det gäller att komma ihåg det man ändå fick ihop, det fina.

tröstkramar!

joo jag får tänka på det :cry:
Hon va verkligen min lilla sötis:cry:Följde efter vart man än gick o hon har fått stå ut med både glitter,små söta rosetter o åka barnvagn :rofl::love:

Tack:love:

:cry: usch! Jag förstår verkligen hur ledsen du är. Dom små sötnosarna är så personliga och gosiga :love:

det var en söt liten filur!

även små filurer kan stjäla våra hjärtan, och man har lika stor rätt att sörja en liten filur och en stor.

bär henne i ditt hjärta! =)

naaaw...vad söt hon var..:(
vet hur det känns, vi fick ta bort familjens hund i somras (hon blev 13 år, haft sedan hon var valp och jag var 6 år när vi fick henne) och det var verkligen det värsta jag varit med om..:cry: :cry: kan fortfarande inte tänka på henne utan att gråta...

åhh:cry:Stackare:cry:

Vi var oxå tvugna att ta bort våran hund förra vintern som va 14 jag har växt upp med henne min lilla mitza :cry:

Alla dör :cry:
2005 - min brorsa:cry:
2006-våran hund:cry:
2007- Mysan :cry:

men neeej :cry: det var ju inte alls längesen ju..måste ha det riktigt jobbigt..:cry:
*du får så många tröstkramar du vill + ännu fler*

Usch , jag har två små söta marsvin om du vill ha ? :angel:
Förstår att det är fruktansvärt tråkigt , skickar tröstkramar !! :love:

NEEJ, STACKARS!
*tröstkramar*

Exakt samma sak hände mig i somras... hon blev bara 5,5 år :cry:

det tråkiga med dom små liven är att dom inte blir så gamla.
Kanske en sköldpadda elller papegoja nästa gång...En bekants papegoja blev 50 år:o

Liknande trådar

Övr. Hund Hur tänker ni andra kring att gå med kopplad hund genom en hage med djur? Tänker ni olika beroende på vilket djur? Jag har under mina...
2
Svar
34
· Visningar
3 135
Senast: Santoxen
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 012
Senast: Niyama
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
857
Senast: Fiorano
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama