Neej, det är lika tråkigt varje gång

Sv: Neej, det är lika tråkigt varje gång

Åh, det där är min stora fasa, att få ett samtal att garaget brinner. Förvisso bränder öht men gammelbilen blir svår att ersätta, den har man lagt ner så mycket blod, svett, tårar o känslor på.

Och?
Då är det lika bra att lägga ner Buke, för det finns alltid andra hemskare saker än alla trådar....

Du är fri att lägga ner när du vill, några bilar är bara pengar och jag får tycka att det är betydligt värre när ett samhälle brinner ner i vårt grannland. Men det var ju bara några hundratals familjer som drabbades och förlorade allt de äger och har, vad är väl det i jämförelse med att ett garage brinner ner. :yuck:

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 586
Senast: cirkus
·
Hundhälsa AAaaaahhhh denna beslutsångest. Jag har bokat den sista veterinärtiden. Två dygn kvar. Försökte få tiden redan förra veckan men veten...
Svar
10
· Visningar
2 668
Senast: Pancakes
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 403
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 334
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama