• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare West_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 2 023
W

West_

Min hund är nog sjuk :( Vi ska vänta nån dag och se om det blir bättre annars far vi till vetten. Hon är inte sådär akutsjuk utan jag tror hon har ont i magen, hennes inälvor har varit söndersparkade så dom är inte så hållbara så det har hänt en gång förr att Levern gick sönder :(
Blir så orolig, hon börjar ju bli lite till åren nu (snart 9)

Håll tummarna att det inte är nåt farligt :cry:

Nej, usch vad jobbigt.. :( Stackars vovven. Så jobbigt när de blir sjuka..Håller tummarna för att det inte är något farligt!!

Ussh :( , Hoppas verkligen inte det är någon fara med vovven , Hon kanske bara ätit något oätligt ,
Vi får hoppas på det bästa :)

Ajdå , Lite till skilland från min som stoppar i sig innan han ens hunnit lukta eller smaka på det :( ,
Men det löser sig ska du se :)

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 616
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa... 2
Svar
28
· Visningar
2 999
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 629
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka