JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
West_
Startdatum
Startdatum
28 Aug 2003
Svar
Svar
6
Visningar
Visningar
2 023
Min hund är nog sjuk
Vi ska vänta nån dag och se om det blir bättre annars far vi till vetten. Hon är inte sådär akutsjuk utan jag tror hon har ont i magen, hennes inälvor har varit söndersparkade så dom är inte så hållbara så det har hänt en gång förr att Levern gick sönder
Blir så orolig, hon börjar ju bli lite till åren nu (snart 9)
Håll tummarna att det inte är nåt farligt
Nej, usch vad jobbigt..
Stackars vovven. Så jobbigt när de blir sjuka..Håller tummarna för att det inte är något farligt!!
Hoppas det
Ussh
, Hoppas verkligen inte det är någon fara med vovven , Hon kanske bara ätit något oätligt ,
Vi får hoppas på det bästa
Så kräsen som hon är är det nog inte så troligt
Ajdå , Lite till skilland från min som stoppar i sig innan han ens hunnit lukta eller smaka på det
,
Men det löser sig ska du se
Åh
Hoppas det inte är nåt allvarligt..
Övr. Hund
Behöver ventilera av mig…
Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Hundhälsa
Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓
Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Hundhälsa
Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Katthälsa
Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Mellanpudel
Hundavel & Ras Nej, jag klippte honom flera gånger året runt, men bara snaggade sommartid. Fördelen är att de torkar snabbt som kortklippta, han...
Mia_R
2 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 31
Hund
Blåsljud på hjärtat
Katthälsa Det finns fall där det växt bort, men jag skulle inte köpa utan ordentligt ultraljud. Har precis fått reda på att min snart 14-åring har...
MissFideli
7 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 74
Katt
Rintränings- och utställningstråd
Hundträning Nu har jag gjort av med hela CSN på att anmäla 3 dagar till Vejen (Danmark), 3 dagar Sandefjord (Norge), WDS i Helsingfors och Nordic i...
toughcookie
11 minuter sedan
Svar: 679
Visningar: 65 951
Hund