V
Vixten
Min 1,5 åriga hyperaktiva superglada boxertjej började löpa i torsdags eftermiddag, idag fredag morgon är hon helt jättetrött.
Hon vill bara ligga tryckt mot en, viftar knappt på svansen, går istället för att studsa fram, smådarrar, vill inte äta frolic eller ostmacka, står o stirrar utryckslöst....
Veterinären ville avvakta, enl henne kunde de bli deprimerade av löp.
Hon har 38,7 - 39 grader.
Hon har druckit pyttelite ifrån sked och ätit ett par kissekattkulor Friscas...
Sitt första löp i sommras var problemfyllt. Då var vi oroliga för att det var ngn form av infektion då hon stank långväga, blödde jättemycket och länge (mina vanliga bindor räckte knappt) slidan var som en stor jordgubbe.. Men veterinärerna på Strömsholm hittade inget fel alls.
Är det ngn som haft en nedstämd tik???
Hon vill bara ligga tryckt mot en, viftar knappt på svansen, går istället för att studsa fram, smådarrar, vill inte äta frolic eller ostmacka, står o stirrar utryckslöst....
Veterinären ville avvakta, enl henne kunde de bli deprimerade av löp.
Hon har 38,7 - 39 grader.
Hon har druckit pyttelite ifrån sked och ätit ett par kissekattkulor Friscas...
Sitt första löp i sommras var problemfyllt. Då var vi oroliga för att det var ngn form av infektion då hon stank långväga, blödde jättemycket och länge (mina vanliga bindor räckte knappt) slidan var som en stor jordgubbe.. Men veterinärerna på Strömsholm hittade inget fel alls.
Är det ngn som haft en nedstämd tik???