Nedräkning

Sv: Nedräkning

Jag lovade att hälsa till er alla från Carola, som är oerhört lycklig :love:.
Lovar att uppdatera lite mer om läget när vi pratat imorgon :)

Sen får ni en liten bonus också ;)

litenedith.jpg

Men gud vilket litet gulligt gryn!! :love::love:
Det är ofattbart att de kommer ut så där färdiga... Så skönt att det gått bra trots att detta inte var det planerade datumet va? Skönt!!

Sicken liten...Edith! :bow:

Eller hur! Liksom...en människa! Blir lika chockad varje gång :o.

Njäe, inte riktigt det planerade datumet, men va fan - ut kom hon ju! :D Det är huvudsaken ;)
Väääldigt efterlängtad!

Ja men det är ju riktigt fantastiskt att det liksom fungerar :p Barnfabriken därinne i folks magar!

Jag har inte så stor vana av bebisar, så för mig är det ännu så overkligt, så otroligt häftigt. Min barndomskompis ska också ha närsom helst nu, är beräknad till lördag, och hon är den första i min ålder i min umgängeskrets som får barn, så det är jättespännande!

Grattis Carola!!! :laugh:

Nu längtar jag ännu mer efter min bebis, men måste ge mig till tåls till november.

:love:Välkommen Edith!!:love:

Så lättad jag blev över att höra att allt gick bra för både mamma och dotter!

Nu väntar vi bara på hur snittläkaren såg ut! ;)

Nu har jag pratat med Carola och gissa hur glad jag är, hon lät så glad - så lycklig! :love: Dock lite rastlös :angel:
Och mår kanonbra, helt underbart!

Blä. Jag skulle åkt dit imorgon och pussat på näsa och delat ut en massa kramar, men gissa vem som vaknade sjuk i morse :( :cry:. Vill inte riskera att Edith blir sjuk, så vi kom överens om att jag ska våldgästa :devil: i början av nästa vecka istället (är inte hemma i helgen, morr). Men fan vad surt det känns!
De blir kvar några dagar till, även om hon vill hem typ...nu :D.

Så, nu ska jag gråta en skvätt. Igen.

Ska hälsa tillbaka till er alla från henne!

Resten får hon berätta själv när hon dyker upp här *s*.

Nu väntar vi bara på hur snittläkaren såg ut! ;)
Jag vet jag vet! :angel:

Jättegrattis ska ni ha Carola och S (var det va?).
Ett nytt litet mirakel. Massvis av kärlek ska ni ha för att det blev en sådan underbar liten tös :love:

Ska läsa alla era svar...vill bara berätta att jag är hemma igen..med världens vackraste lilla dotter samt..

En positiv förlossningshistoria :love:

*Trött*

Bilder kommer senare :laugh:

Bild%20468.JPG

Börjar med att lägga in en bild.

Hennes ögon kan jag bara inte se mig mätt på, väldigt mörka och djupa.

Så fint allt blev, alltifrån ett kuratorbesök i Tisdags morse till OP -Bordet, jag fick vara vaken, hade jordens bästa Narkosläkare och kände knappt spinalbedövningen, de satte katetern efter att bedövningen tagit, etc. etc. allt mkt värdigt, lugnt, sansat, och otroligt fint.

På BB har de sedan fortsatt lika värdigt, seriöst tagit mig på allvar och hjälpt oss att få komma hem tidigt.
Redan 6 timmar efter snittet var jag på benen, om än något ostadigt :)

Dagen efter var jag ute o gick själv i korridorerna och allt har bara varit sådär underbart bra med Edith, hon är en skolboksflicka.

Glad jag kan äntligen koncentrera mig på att vara mamma.

Tack för alla era lyckönskingar!!

Härligt att det gick så bra! Grattis till underverket!:love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • "Rimligt" pris för en hobbyhäst
  • Sabotage?

Omröstningar

• Tvättstugedrama