Nätverksuppkopplingar

malumbub

Trådstartare
Kan man ha flera färdigt inställda per nätverkskort eller är det en som gäller?

Tänkte om jag kunde ha färdigt tre olika "inställningar" (ikoner) för de tre olika nätverk jag ibland använder, så att jag slipper ändra hela tiden, utan bara behöver aktivera och inaktivera...?

Sv: Nätverksuppkopplingar

Blir lite förvirrad men...om du menar närverksplatser så är det bara att gå in på "Mina Nätverksplatser" på skrivbordet. Lägg till nätverksplats osv.

Sv: Nätverksuppkopplingar

Jag menar om man kan ha t ex 3 ikoner (färdiga inställningar) till ett och samma nätverkskort.

Exempel:
* Internet hemma
* Internet hos mamma
* Nätverk hos pojkvännen

För att slippa ändra på inställningarna vid varje byte, utan bara inaktivera och aktivera.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
Trädgård & Växter Jag har fått en idé. Den är inte helt färdig än, så jag kan behöva lite input och tankar från andra. Vi har en massa tegelstenar som...
Svar
9
· Visningar
594
Senast: sthu
·
Mat Hur förvarar ni isbitar i frysen? Jag har tre sådana där isbitsformar från IKEA, men när jag gjort isbitar i dem tycker jag att bitarna...
Svar
13
· Visningar
631
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur