Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan absolut inget om kattmat men om grannens katt dött av maten så kan det väl knappast vara bra?Har fått en påse kattmat av en granne vars katt dött av märket Natures Protection och katten som är dödligt kräsen och har levt på Friskis hela livet bara älskar den.
Är det en mat som är bättre än Friskis? Eller är det samma skit?
Jag tror det är ett syftningsfel bara. Katten är död och de fick mat kvar som de gav bort till TS.Jag kan absolut inget om kattmat men om grannens katt dött av maten så kan det väl knappast vara bra?
Eller var det något katten inte tålde?
Jag kan absolut inget om kattmat men om grannens katt dött av maten så kan det väl knappast vara bra?
Eller var det något katten inte tålde?
Aha! Givetvis. Fattade ingentingJag tror det är ett syftningsfel bara. Katten är död och de fick mat kvar som de gav bort till TS.
Ber om ursäkt men jag fick verkligen inte ihop detFan vad tokigt det blir ibland. Deras katt hade dött av andra orsaker än maten
Sedan tyckte dom det var bättre om någon med katt fick maten och leksakerna dom hade kvar och gav bort det.
Min kräsna katt på 16 år äter denna mat och är den bättre än skiten ( Friskis ) jag får i honom utan knorr så köper jag hellre detta märke.
Inget av dom andra fodring jag testar genom åren har fallit honom i smaken och då svälter han sig själv så pass att han blir mager och jag ger upp och ger honom friskis igen.
Ber om ursäkt men jag fick verkligen inte ihop det
I vanliga fall är jag inte riiiktigt så trög
Du är snäll duTrög är du inte. Jag fick det till samma sak när jag läste om inlägget
Och då är det ändå jag som skrivit det
@ainasoja: Nu vet jag inget om märket i fråga men allt annat är Friskies borde vara bra
Mina kräsfior tycker om blötvarianten om slaven mosar patén först då
Edit: Kollade upp den lite och den verkar ha ok magnesiumhalt men kolla gärna på påsen, jag kollade bara en av varianterna. Torrfodret kommer jag inte att köpa, lite för mycket spannmål/majs i det men skulle fortfarande säga att det är bättre än Friskies. Eftersom Acana och Orijen inte har godtagbara Mg-halter kör jag på Carnilove numera och kissarna är nöjda med det.