Naturbruksgymnasium i Rättvik?

C

Chateau

Går i 9:an nu å vill börja där sen (hästhållning), ja undrar om de är någon som går/gått där eller känner någon som går/gått där?? Isåfall hur är det? Jag vill veta allt. Funderar på att kanske ta med pollen dit får se. Vad brukar intagnings betygen ligga på???

Tacksam för alla svar/ Chateau

Sv: Naturbruksgymnasium i Rättvik?

jag tror nog att man har rätt stora utvecklingsmöjligheter i rättvik, travbanan, veterinärkliniken, ridskolan och gymnasiet ligger ju så gott som vägg i vägg med varandra.

Chateau skrev:
Går i 9:an nu å vill börja där sen (hästhållning), ja undrar om de är någon som går/gått där eller känner någon som går/gått där?? Isåfall hur är det? Jag vill veta allt. Funderar på att kanske ta med pollen dit får se. Vad brukar intagnings betygen ligga på???

Tacksam för alla svar/ Chateau

va heter skolan?

Vet inte riktigt men typ Jordbruksgymnasiet rättvik typ eller nåt sånt :crazy:

__Stilett__ skrev:
va heter skolan?

NAturbruksgymnasiet i Rättvik

Jag har gått där men det var ett tag sen, tyckte då att det var lite mkt trav och brukskörning.
Men lärarna var ivf toppen

Ok fast ja gillar ju trav nästan lika mycket som ridning så de ska nog gå :p Bara man får hålla på med hästar så ä de bra:)

är det ngn som går (ej gått, utan som går) på nytorp naturbruksgymnasium här?

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 412
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 504
Senast: Oknytt
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 858
Senast: BornAgain
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
404
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama