Nätt TVbänk på hjul

Rie

Trådstartare
eller någon som man kan sätta hjul på.
Var hittar jag sådan? Tips mottages tacksamt.

Vi har inskaffat en plattv 42" som behöver stå på något.
Tyvärr vägrar sambon att slänga ut överdelen på bokhyllan :mad:och ställa TVn mot väggen så det blir att ha en lätt flyttbar bänk ut mot rummet - som inte är så mycket i vägen....
Då vi har vita möbler (med guldinslag) så vill vi ha en vit en. De flesta som finns just nu verkar vara silver och krom vilket ju inte passar särskilt bra.

Har kikat på IKEAs hemsidan men inte hittat någon som känns riktigt rätt....vi var också på MIO men de bänkarna var ju runt 3 m och TVn är 105 cm...

Just nu står den uppflugen på en köksstol och ska så förbli tills vi hittar "den rätta".
 
Sv: Nätt TVbänk på hjul

Jag har köpt två överhyllor från IKEA:s hyllserie Bestå som jag har som en lång TV-bänk. Det blev en praktisk och ekonomisk lösning för mig. Varje hylla är 120 cm lång och ca 40 cm hög utan ben. Det går att köpa till ben eller hjul. Finns i vitt och några träslag. Dörrar finns i samma samt i glas.
 
Sv: Nätt TVbänk på hjul

Sambon hade först tänkt det men det kommer inte att se klokt ut och dessutom måste ju ju ha någonstans att ha videon och övrigt. Förutom det så är nog inte väggen just där särskilt stabil.....det låter inte så i alla fall.
Efter att ha kollat här och där så börjar jag vara inne på att man kanske skulle kunna ha TVhylla i glas. Då ser den ju inte så maffig ut.

Ska kolla på IKEAs Bestå och se om det kan vara något.....
 
Sv: Nätt TVbänk på hjul

ikea är enkelt.. bara att köpa till ett par hjul och skruva dit istället för benen..

ett köksskåp på hjul fungerar ju om det passar storleksmässigt med det man vill få in.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp