Nåt program?

Bonita4

Trådstartare
Finns det nåt program/sida där man kan lägga in en MP3 låt, förkorta den lite för att den inte ska bli så stor och sen spara den som en mp3 låt igen så att man får in den i mobilen?
Kan man ha en videofil som ringsignal? :angel:

Sv: Nåt program?

jag har nåt program som heter Audacity som man kan fiffla lite med låtar men jag kommer inte ihåg vilket format dom blir eller om det går att ändra...

Sv: Nåt program?

Det finns ett program som heter DietMP3 som kan krympa MP3-låtar till önskar storlek. Sök på google så hittar du var man laddar ner en trial :banana:

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 011
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
641
Senast: Krålus
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 499
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv