JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nästan fyra år sedan sist
Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon duktig bloggskrivare är jag inte
Jag är imponerad av er som har aktiva bloggar.
Det är nu dags att städa lite bland bloggarna och bloggar som inte har några nya inlägg de senaste sex månaderna kommer tas bort den 1 oktober.
Förhoppningsvis kan jag framöver uppdatera bloggprogramvaran till en bättre version för både bloggare och läsare.
Jag vågar inte ge någon tidsplan då jag många gånger tidigare trott att det skulle ske inom kort.
Moderator
Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagbok
Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Bukefalosnyheter
I övriga trådar jag skrivit om 15-årsjubileet så har jag framförallt tittat bakåt, nu är det dags att titta framåt.
Om någon eventuellt...
Övr. Hund
Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Vad gör vi? Kids edition - del 4
Övr. Barn Ja jag tänker gå vidare högre upp om han inte ger sig. I senaste mailet skrev han också att bussen ändå kör förbi oss varje morgon, vad...
rosapantern
1 minut sedan
Svar: 1 729
Visningar: 89 146
Barn
Utemöbler
Hemmet Vi har lite olika.
I uterummet har vi en soffgrupp i trä från Hillerstorp, soffa, bord och två fåtöljer. Köpta begagnade för en...
lizzie
2 minuter sedan
Sommartid
Samhälle Jag har läst om posten och jag håller fortfarande med om att jag gillar den. Jag tycker att sjukvårdspersonalen gör ett jättejobb med...
Badger
5 minuter sedan
Valp 2025
Övr. Hund Jag skulle varit på väg för att hämta min valp nu, men testiklarna är inte på plats så han stannar hos uppfödaren tillsvidare 🙁 det är...
Niyama
Alldeles nyss
Svar: 677
Visningar: 46 065
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Detta är en varghybrid som är rätt så känd som ska tillhöra den ovanliga ”rasen” blue wolfdog. Jag minns inte allt jag har läst, men...
Lyan
32 minuter sedan
Svar: 1 695
Visningar: 164 862
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur Här har också lamm trillat ut, 19 lamm på 8 tackor och 2 av tackorna har fått fyrlingar. 11 tackor kvar som ska lamma, hoppas på en...
Pilot
34 minuter sedan
Svar: 1 079
Visningar: 219 923
Djur
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Och hur mycket tror du hästägare vanligtvis tjänar på hästförsäljningar sett till vad det kostar att ha en häst?
Bison
3 minuter sedan
Skoning
Hästvård Om vinterskorna (med fyra brodd i varje) är okej så brukar vi spara dem och sätta på dem nästa vinter igen. Hos oss behöver broddarna...
Kristall10
34 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 108
Vård
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Vi blev tillsagda att börja fråga Copilot mer saker på jobbet. Så jag funderade på vad jag ville veta… :sneaky:
Här kom svaret:
Synd...
Habina
37 minuter sedan
Svar: 60
Visningar: 4 127
Avel