T

Trampe

Undrar om någon vet om hästar kan nässla sig? Jag trodde inte det tills igår men när vi ridit så la sig vår haflinger å rullade sig som vanligt :rofl: , han rullade sig dock där det var fullt med nässlor... Han blev som tokig, det kliade nåt fruktansvärt på honom och han fick som små utslag på nästan hela sig.
Han lugnade ner sig efter en stund så då gick vi därifrån och när vi kom och fodrade på kvällen var utslagen borta.
Kan det varit nässlorna eller vad? :confused:
Mvh

Liknande trådar

Hundhälsa Igår kväll började Slyngeln plötsligt klia sig "överallt" och var klart besvärad utan att verka hitta stället det kliade på ordentligt -...
Svar
6
· Visningar
1 201
Senast: Roheryn
·
Hästvård För ca 4 år sedan blev min då 7 åriga Nelly diagnostiserad med "kronisk kolik". Detta efter att veterinären blivit kallad i snitt en...
Svar
17
· Visningar
2 703
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 236
M
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I onsdags, vid lunch ungefär, packade jag och en kompis ihop oss och rullade ner mot Falsterbo. Tältet packat och vi skulle tälta på ett...
Svar
1
· Visningar
1 201

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka