Nässla sitter hundvakt

N

nässla

Vi har den stora äran att ha svärmors hund hemma hos oss i helgen, och förutom att han snarkar något så in i norden så är det riktigt trevligt att ha en vovve. Men att en hund kan fylla en lägenhet så mycket, visserligen har vi bara 65 kvadrat men jag tycker jag kliver över hunden var jag än går!
Hunden bor på landet i vanliga fall, och precis som alla andra lantisar har han mest varit storögd över hur mycket folk och fä det finns i stan :smirk:
I alla fall så måste jag ju visa några bilder på plutten, tyvärr kom jag på att ta fram kameran när han sover som bäst, men jag kan kanske fylla på med "vaken-bilder" under dagen, de hittas i så fall här!

Närbild på trötter

1993054.jpg

Mysigt att sova på hallgolvet (han har faktiskt sin filt med sig, men den stal våra katter!)

1993050.jpg

Sv: Nässla sitter hundvakt

Lyckades just ta en bild på en nästan vaken hund, tyvärr taget med blixt så han blundar... (ja, han får ligga i soffan hemma så då får han väl ligga i vår soffa också)

1993112.jpg

Ignorera gärna brödsmulorna på soffbordet tack :o

Undra om ni har likadan fjärris som vi har? Grana måste och inspektera för vi har defenitivt likadan :rofl: Är det en likadan??

Den som syns där är till comhem-boxen tror jag, så har ni en sån så :cool:

Nej det har vi inte. Bara till en vanlig TV...

:bump: Hej hej, jag är också hundvakt. Mitt lilla gotroll är för söt när han ligger på rygg i sängen på snedden över kudden med frambenen lutade mot väggen. Och vet ni vad? Det är våååår här upptäckte jag när jag vaknade, så jycken lär vara lerig och fin tills i kväll:D . Det var en riktig skönhet du hade där, om du tröttnar på jycken skicka hit den då. :love:

Jag är också hundvakt, den ena har jag haft i 5 veckor och den andra är fadern till hund nr 1 som ligger här å snarkar ikapp.. :)

Hmm, synd att jag inte visste det för en timme sen, att jag fick skicka honom till dig, för han var med till stallet och lyckades på något vis få in halva stallplanen (sand) i bilen :crazy:
Men han var väldigt glad att få hälsa på alla snälla hästägare, hästarna var stora och farliga dock...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka