näsblod vid "blåsningar"?

Zolimita

Trådstartare
Idag blev pållan jätterädd,hon såg monster en bit bort och drog till med rejäla drakblåsningar,säkert minst 50 gr :crazy:
I samband med det började hon blöda från båda nosborrarna men det slutade rätt fort.
Kan det ha varit blodkärl som spruckit?

Sv: näsblod vid "blåsningar"?

hästar har små.små ytliga blödkärl i näsborrarna ......Så du behöver inte vara orolig.

hästar har små.små ytliga blodkärl i näsborrarna ......Så du behöver inte vara orolig.

hästar har små.små ytliga blodkärl i näsborrarna ......Så du behöver inte vara orolig.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 678
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 749
Senast: tuaphua
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
26 408
Senast: Amk
·
Skola & Jobb Jobbar sen ett år tillbaka i en butik (ja alltså har jobbat i butik i över sex år, men inte i denna butik, haha). Det rör sig om en...
Svar
6
· Visningar
2 038
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Snabbmat?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur