Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Narcissa_fanclub

Nu vill vi veta hur länge hon ska vara avstängd.
Kommer hon att komma tillbaka?:)

Sv: Narcissa

Hoppas det dröjer ett tag :smirk:

Haha.. "Narcissa fanclub"... Där fick du till det! :rofl:

Förmodligen gick h*n över gränsen igen.

Det är ju inte direkt första gången h*n blir avstängd :angel:

Har man blivit avstängd tidigare är risken mycket större att man blir avstängd direkt om man begår ett övertramp. Man bör ha lärt sig av tidigare misstag.

Om inte jag missminner mig totalt är Narcissa__Malfoy en av de användare som blivit avstängda flest gånger. Frågan är ju om användaren öht vill uppföra sig på ett juste sätt mot andra användare, då denne varenda gång återfaller i samma beteende som orsakat avsängningen :crazy:

Sedan är det inte säkert att man som annan användare hinner se allt den bannade skrivit. Det kan ju vara så att personen ifråga beter sig illa i flera olika trådar. Ibland är vi moderatorer ruskigt snabba i fingrarna och hinner slänga inlägget eller t.o.m. hela tråden i papperskorgen direkt det publiceras.

Nej, det är klart att man inte hinner läsa allt som någon annan skrivit. Ibland blir jag förvånad själv när jag ser inlägg som jag skrivit, för jag kommer inte ens ihåg dem...:crazy: Möjligen en tilltagande senilitet från min sida...:D

När jag skrev så i föregående inlägg så menade jag att i just den tråden jag syftade på så var det en annan användare som faktiskt var värre!
Jag har faktiskt inte märkt att N_M skulle skriva så hemska inlägg att hon skulle bli avstängd... Men det kanske är för att jag skriver likadant själv..:confused:

Annars då? Hur är läget?

Narcissa_fanclub skrev:
Nu vill vi veta hur länge hon ska vara avstängd.
Kommer hon att komma tillbaka?:)

Vad har du gjort nu då??
Vilka var det som åkte med dig den här gången??

*Olinda som har noll koll för tillfället*

Nu igen :crazy:

Börjar bli otroligt löjligt det hela! Uppenbarligen vill o kan denna användare inte uppföra sig eller så anser denna att det är "coolt" att trycka ner andra, vara elak och därmed bli avstängd...

Å andra sidan så skriver "vännen" Bellatrix... här nu igen, konstigt nog är denna användare i stort sett bara aktiv när narcissa nicken är bannade :angel:
Men så får man kanske inte skriva...:confused:

Finns det ingen permanent avstängning från Bukefalos om man uppträder illa upprepade gånger?

/Allmänt nyfiken

CeciliaW skrev:
Finns det ingen permanent avstängning från Bukefalos om man uppträder illa upprepade gånger?

/Allmänt nyfiken

Det skulle jag också vilja veta :)

Vet andra forum där man kan få sin IP-adress spärrad mot inlogning. Kanske inte det bästa eftersom man då kan logga in från annan dator ganska så enkelt, men det finns kanske andra lösningar?

Vinga skrev:
Nu igen :crazy:

Börjar bli otroligt löjligt det hela! Uppenbarligen vill o kan denna användare inte uppföra sig eller så anser denna att det är "coolt" att trycka ner andra, vara elak och därmed bli avstängd...

Å andra sidan så skriver "vännen" Bellatrix... här nu igen, konstigt nog är denna användare i stort sett bara aktiv när narcissa nicken är bannade :angel:
Men så får man kanske inte skriva...:confused:

Tss.. Vi har dödsätare på bukefalos :rofl: :eek:

Hennes användarnamn är permanent avstängt.
Tyvärr är det ingen omöjlighet att skapa ett nytt användarnamn, vilket hon och många andra användare utnyttjat.

Om jag skulle ha blockerat de IP-adresser hon använt (140 st) finns risken att 139 andra användare skulle drabbas.
Tyvärr finns inga bra lösningar på detta.
Det man kunde hoppas på är att avstängda användare begriper att de gjort något som inte anses ok. Och att de skärpte till sig eller helt struntade i att skriva på sidorna.

De flesta avstängda verkar dock ha väldigt svårt att förstå att de skulle ha gjort något fel.
Att ha en annan åsikt och att ha tuffa diskussioner behöver på intet sätt innebära att man måste vara onödigt elak.

Är det någon som är löjlig så är det du.
Du vet väl inte ens vad som har hänt.

Sen undrar vi varför det alltid bara är Narcissa som blir avstängd när det finns en massa andra som uppfört sig sämre. Men de får självklart vara kvar.

Nej, detta är inte Narcissa själv som skriver detta.

Lite 5-åringsbeteende över detta, alla andra är minsann dumma.

Just detta påstående att inte andra stängs av är jag hjärtligt trött på, jag har svarat på det många gånger tidigare. Sök, läs, förstå.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Stjärntränaren Tomas Malmqvist, 55, är avstängd av Svensk Travsport (ST). Han är misstänkt för avsiktliga överträdelser mot...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama