Närbilder på en het hund

Glimfeather

Trådstartare
Närbilder på en halvhårig hund

Här har ni något snyggt att dregla över ;)

Klicka för bästa effekt!

Senast ändrad:
Sv: Närbilder på en het hund

th_IMG_3401.jpg

Hi hii. Helt underbar :rofl: Puuss

Jupp, det är det som är så praktiskt med skägg! Aldrig dregel på golvet eller kläderna eller låååånga dregeltrådar i mungipan :p

I'm to crazy snarare ;)

--
Heelt ot, men iaf :p

Jag har fått en ny kusin och Sirius var så nyfiken på dne lilla bebisen idag när vi var på släktkalas. Slickade bebisen på fingrarna och huvudet :love: Han är underbar!

Jag diggade första bilden :D Han påminner lite om min lurvtuss,en massa päls med en blöt nos och ögon gömda där nånstans.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
985
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 694
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 501
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 870
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama