• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Mysundown
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 646
M

Mysundown

När vet man när kattungarna är på gång att komma?
Speciella tecken på katten och hennes beteende?

Tacksam för svar :)

MVH Elin

Sv: När?

Hon tappar magen något dygn innan, dvs magen hamnar mer under än på sidorna och hon ser tunnare ut uppifrån. Har man tur ser man slemproppen, men det är inte alltid man gör det. Sista timmarna kan hon vara mer rastlös (förvärkar) och söka mycket uppmärksamhet.

Min katt hängde efter mig varje steg jag tog under hela dagen, när jag gick in på eftermiddagen så kröp hon in under täcket i min säng och började bygga bo. Hon jamade hela tiden och var jättegosig men orolig.

Våra stallkatter la sig på stengolvet, sökte kylan!

Liknande trådar

Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
481
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
462
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 556
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka