Z
Zettan1
Min fölunge skadade sig när hon var 5 månader gammal, 3 månader sen så hon är nu 8 mån. Hon vart då avvänjd från mamma pga stot inte ville följa med i transporten. När hon kom hem från klinik (14dagar senare) så stod fölis i box vila i flera veckor och sen känndes det inte rätt att släppa ihop dem igen för att stot tappade så mycket hull av att dia oc nu var hon fin igen!
Så nu har de gått i varsin hage i 3månader.. fundrar på om man skulle kunna släppa ihop dem igen?? funkar det att gör så eller kommer hon börja tutta igen?? De står i boxarna bredvid varandra och lika så med hagarna (ingen el i mellan). Fölis är inte ett dugg mammig alls.
Hur skulle ni göra?? ska jag testa?? skulle vara skönt att ha dem ihop eftersom jag har bara fritillgång till hö i en av hagarna.
Tacksam för tips!!
Så nu har de gått i varsin hage i 3månader.. fundrar på om man skulle kunna släppa ihop dem igen?? funkar det att gör så eller kommer hon börja tutta igen?? De står i boxarna bredvid varandra och lika så med hagarna (ingen el i mellan). Fölis är inte ett dugg mammig alls.
Hur skulle ni göra?? ska jag testa?? skulle vara skönt att ha dem ihop eftersom jag har bara fritillgång till hö i en av hagarna.
Tacksam för tips!!