När ska jag hälsa??

T

Trassel_tösen

Ska jag vänta med att hälsa efter hon har sagt vem jag är och vilken häst jag har? Eller efter "varsågod och rid" eller innan det? snälla hjälp mig, ska tävla på söndag!!
/L

hmm.. tror du kan göra både innan och efter.. eller inte både och då..

Om du absolut ska envisas och hälsa så gör det så fort du kommer in, skitsamma om domaren hunnit presenera dig eller inte.

Det brukar väl vara så att man rider in, rider några varv för att bekanta sig med hindren, domaren säger vem man är o vilket häst man rider, du rider och hälsar på domaren, och efter det brukar han/hon hälsa på dig och säger varsågod och rid.
Men man kan vara lite nervös så rid som du känner för när du kommer dit :smirk:
Lycka till på söndag! :rofl:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: Red_Chili
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 195
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 683
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nyligen sålt min häst pga att han inte passade mig. Sålde honom självklart till ett femstjärnigt hem till en tjej som lånat...
Svar
16
· Visningar
1 942
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama