När matte och husse inte är hemma...

Sv: När matte och husse inte är hemma...

:D :D

Och det värsta är att de oftast bara sträcker på sig och somnar om :rofl:

Missan går bara ned om det är husse hon får syn på. Hon vet att matte inte är särskilt farlig :smirk: Hon har anpassat sig bra till att vara innekatt eller rättare sagt hon är både inne och ute men innan hon kom till oss så var hon ladugårdskatt!

:rofl: :rofl: :bow:

mina är för slipade för att bli caught in action på bild!

När man går upp ur sängen på morgonen eller mitt i natten för att gå till badrummet så hör man ett diskret "plopp" när den store sänker sig ner från köksbordet eller matsals bordet där han ALDRIG skulle bli sedd när jag är hemma eller vaken.

den lilla har nån gång i glömskan genat över borden då jag sett, men det åtföljs alltid av MYCKET ursäktande och undflyende blickar, att det var en REN engångs förteelse och hon HELT glömde sig och inte visste vad som FLÖG I henne :angel: :D

Liknande trådar

Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 221
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 125
Senast: Hermelin
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 400
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 202
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama