När man bor i ett gammalt hus..

Reykur

Trådstartare
Med ungefär lika gammalt värmesystem får man i bland räkna med lite bakslag!

bilder1230.jpg

Här, högst upp på vinden bor jag och min liga med fyrbeningar.

Under vårvintern fick vi en present av vår hyresvärd för att kunna hålla temperaturen dräglig de gånger då pannan slutar funka.

Guds gåva till katten! :-D

bilder1337.jpg

bilder1338.jpg

(Själv förstår jag inte riktigt hur de kan sitta så nära, det är jättevarmt! :) )

Sv: När man bor i ett gammalt hus..

Härligt hus!!! :love: Kan tänka mig att det är lite spännande vinklar och vrår i det också! Och vilken snäll hyresvärd. :)

Jättesöta katter också förstås! :love: Jag var med min Cirrus och hälsade på hos mormor en dag för ett par månader sedan. Hon har också en värmefläkt, den står på hallgolvet. Där bänkade sig Cirrus, ungefär en meter ifrån rakt i blåsten. Jättesött. :D

/Erica

Vilket underbart hus!:love: Något i den stilen skulle mitt drömhus se ut (fast med fungerade värme förstås).;) Jag förstår att katterna är som klistrade vid värmefläkten, för allt som avger den minsta uns av värme drar till sig katter som magneter.:D

Fantastiskt hus! :love:

Isola brukar lägga sig under en fönsterlampa jag har som har en 40 watts glödlampa. :crazy: Lägger man handen på hennes päls så bränns det nästan, men hon tycker det är sååå skönt. :D

Vilket hus :love:

Själv har man en katt som trycker runt elementen. Antingen på fönsterbrädan, på en stol framför eller på golvet med tassarna mot elementen. Han älskar när han får åka till mamma och pappa för dom har golvvärme så då kan man kasta sig ner vart som helst.

Vilket underbart hus! :love:

Mina katter är för övrigt likadana. De ligger gärna och sover på varmvattenberedaren, och efter att mamma installerat en luftvärmepump har de ockuperat sig i en av hennes förvaringskorgar ovanpå datorbordet. Där ligger de sedan gott (men trångt?!) medan det bara sprutar varmluft på dem. Mysigt. :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka