När kommer mitt pass!?

F

Fjäril

Snälla är det ngn som vet hur långtid det tar för passet skickade efter i september, då stot kom men har inte fått det än :eek: :eek:
tänk om det inte kommer förens nästa år :eek: :eek:

ngn som vet hur lång tid det tar? Stot är ett svenskthalvblod:bow:

Sv: När kommer mitt pass!?

Skickade också in uppgifterna i september (då till svenska ridponnyföreningen) och de sa att det skulle komma i december, men har inte kommit än...
Ring och hör efter.

Sv: När kommer mitt pass!?

de har ju fullt upp nu eftersom de flesta vänta i sista sekund att skicka in papprena på sina hästar, så ett halvår är rätt normalt just nu :smirk:

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 680
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 785
Senast: Migo
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 668
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 806

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka