När klassen inte blir en tävling...

Krockodil

Trådstartare
Om det är mindre än tre startande i en klass så blir det ju ingen tävling. Man får väll chansen att rida programet för domaren i alla fall och få en bedömning men man kan inte bli placerad, får inga resultat reggade osv, om jag förstått detta rätt.

Undrar då om man väljer att inte rida klassen, får man tillbaka startavgiften då? Eftersom man anmält sig för att tävla och inte för att rida programridning?

Sv: När klassen inte blir en tävling...

Så det finns inga regler kring detta utan klubbarna/arrangörerna gör som de vill?

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 371
Senast: Lady_S
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 430
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 316
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Vi som letar häst II
  • Födda -21
Tillbaka