Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Du kan starta hela året, även 4-åringar får starta debutant, för 4-åringar fanns tidigare nån regel om när på året man fick börja men jag tror nästan at de tagit bort den också eller iallafall ändrat när. Men just det är jag inte säker på har inget aktuellt TR och har ingen 4-åring så jag ahr itne lagt de ändringaran på minnet.
Min häst var ganska mogen psykiskt,men för mig räckte det att åka på ett terrängläger på sommaren och sen startade vi debutant på hösten. Han var då fem år.
Hästnyheter
Minskade kostnader för att börja tävla och enklare för föreningar att arrangera tävling. Det är några av nyheterna som Tävlingssektionen...
Ekonomi & Juridik Jag upplever att en del av problemet med Folksams paket var oflexibilitet.
Varför ska jag betala snordyr vetvård inkl buköppning när...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.