När går lugnandet ur

kolblakkur

Trådstartare
Min kisse var hos veterinären idag och fick lugnande. Det var tre timmar sedan han kom hem (han fick något i nålen som skulle få honom att piggna till precis innan vi skulle gå hem), men han är fortfarande trött och ligger bara och glor. Han har gått lite i lägenheten, bla på lådan några gånger. Hur lång tid brukar det ta innan det går ur kroppen?
 
Sv: När går lugnandet ur

Nu borde kissa ha vaknat till ordentligt, men jag svarar ändå.
Ofta vaknar de till av uppvakningssprutan, men de har ändå kvar det lugnande medlet i kroppen och brukar slappna av när de kommer hem i sin vanliga miljö och somnar då ofta om.
En halv till en dag kan de vara lite groggy.
 
Sv: När går lugnandet ur

Tack för ditt svar.
Hans groggyhet var dock inte pga lugnandet, utan något var riktigt fel på honom.
Han intensivvårdas nu på djursjukhus :cry:
 

Liknande trådar

Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 533
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 913
Senast: Catsu
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 072
Senast: Freazer
·
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 336
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp