Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min erfarenhet är att knotten kommer först och försvinner sist, bromsen har redan i princip försvunnit hos oss, de vill ha riktigt varmt. När det varit som sämst har vi haft knott från april till november!
Några temperaturer kan jag inte ange!
Det är så illa alltså, damn... Som lägst har det varit ca 7-8 gradera på nätterna här och jag tänkte att det kanske borde döda av dem snart, men inte då :/ Bromsarna har vi kvar men de är inget större probem faktiskt. Det är knotten jag vill bli av med!
Just NU är det stendött på insekter (frost inatt). Inte en enda. MEN..såfort det blir varmt kommer de små jävlarna. Så det bör vara flera frostnättern innan man kan vara säker på att knotten (de är mest seglivade) är döda. I början (har eksemhäst) lurade jag mig flera gånger :S
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.