Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Seabaz skrev:Hihi, ställde upp ett litet hinder i hallen! Mycket populärt!
Visst är han sööt!
Har ni några aktiviteter ni gör med hunden när ni är innomhus? Typ lägga ut små godisar här och var eller öva trick eller nåt?
Seabaz skrev:Låter ju himla smidigt!
Dock lite svårare i det här vädret (töväder) om man har en nakenhund... Men men!
PIRU skrev:Jo visst är det svårare när man inte har hundar som tål o vara ute men då skulle de få vänta tills det blev bättre väder o köra längre pass.
Seabaz skrev:8 månaders väntan.. drygt..
GaurdianAngel skrev:Jodå, vi kör lite aktivering hemma också. Det blir lite godissök, inlärning av nya moment, uppletande av utvalda föremål m.m
Tycker att det är helt ok att aktivera dem inomhus, fast självklart är huvudträningen utomhus. Jag vill ha hundar som kan jobba överallt och i alla miljör, likväl som de ska kunna koppla av överallt och i alla miljöer. Jag vill inte ha en situaionsbunden aktivitet/passivitet.
GaurdianAngel skrev:Ja, bollkastning har jag ännu inte kört hemma. Det kanske vore något. Om inte så får husse äntligen en anledning till att slippa parkettgolvet.
PIRU skrev:har du så våldsamma hundar så de rycker upp parketten ???
efter som du vill SLIPPA parketten
GaurdianAngel skrev:Ha ha...en liten stavmiss. Jag menar förstås slipa om parketten.