när är det dags?

S

sussi123

jag har en katthona på 1 år ! som är dräktig (det är hennes första kull)
hon äter mycket sover är rund om magen när man känner på magen så känner man fosterrörelser.vi vet inte riktigkt när hom blev parad men någon gång i april vet vi!.tuttarna är rosaktiga nu! !

Sv: när är det dags?

presic i samma sits är jag,min hona ä oxå 1 år:)hon para sej oxå nån gång i april.är inte säker på heller hur långt gången.

Sv: när är det dags?

Ofta är det inte så långt kvar när juvret börjar kännas utfyllt och knöligt. På slutet sjunker också magen ner en bit och det ses tydligt.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 979
Senast: Puffindog
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Celinehenn
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
825
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama