L
Lolou
Jag har två halvbröder; Figge på 1,5 år och Pico på 6 månader. De har kommit bra överens sen lillebror flyttade in i oktober, och jag vill ju att det ska fortsätta så! Då storebror är kastrerad så undrar jag nu ifall det kan uppstå problem eller ej med lillebror nu när han så småningom blir könsmogen. Figge kastrerade vi vid ca 9 månaders ålder. Bör lillebror kastreras tidigare än så? Det är ju så olika riktlinjer tycker jag.
Då Pico börjat bli större så visar ju storebror lite oftare vem som bestämmer genom att "sätta honom på plats". Men de är aldrig elaka, men det har blivit lite mer viftande med tassar mot huvud och ansikte.
Vad tycker ni, borde lillebror kastreras så snart som eller är det lungt att vänta tills han växt till sig lite mer?
Då Pico börjat bli större så visar ju storebror lite oftare vem som bestämmer genom att "sätta honom på plats". Men de är aldrig elaka, men det har blivit lite mer viftande med tassar mot huvud och ansikte.
Vad tycker ni, borde lillebror kastreras så snart som eller är det lungt att vänta tills han växt till sig lite mer?