Nån som vet märket??

H

hursomhelst

Hej

Jag undrar om det är någon som kan tänka sig veta va detta är för märke...

Vore väldigt tacksam om ni ville kolla in länken med bilder på min sadel

Märket jag inte kan se BÖRJAN på, verkar stå ....(k)isinger eller något såndat. Sen står det GERMANY under...

tack på förhand

http://www.pixbox.se/alb_show_id1168793_page0.html

Sv: Nån som vet märket??

tjohej

Haha Palle, du hittade mig jue, kanon ju :D

Ja Kisinger, men va är det för märke, är det nåt märke???;)

STår det inget framför K:et? Jag ser också bara Kisinger, men då är hela textbågen sned, men en bokstav före k:et blir bågen jämn?

ja det borde stå nåt framör K:et som sagt, så textbågen blir jämn.. syns verkligen inget..

Hmm... hur ska man kunna lösa denna gåtan...

Hade en fundering på å sälja sadeln om det finn nån marknad för den.. Eller för sliten kanske?

Men svårt när man inte vet va man ska skriva om den :p

Mjo, fast att få några hundra brukar vara mer besvär än det ger? Och tror faktiskt inte märket gör så stor skillnad, iaf inte om jag ska utgå från vad jag sett gamla märkessadlar från 70 - 80 gått för.

Men det kostar ju inget att prova och se =)

Dom senaste 5 åren har jag sålt en hel del gamla märkessadlar för hyffsat bra priser...

Passier 1960, 1 000:-
Passier 1970, 1 500:-
2 Stübben Parzival 70-tal bägge två för 1 500:-/st
3 Stübben Parzival 80-tal för mellan 2 500:- - 3 700:-
2 Moll 1962 1 000:- och 1982 3 500:-

Fast då har alla sadlarna varit välskötta av mej i alla fall.....

Oj, ja det var ju andra priser än de jag sett. Kanske handlar om var/hur/till vem man säljer då?

tja, vem vet.. får väl se om jag testar.. har iaf smort upp den nu.. så får jag fundera en liten stund.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 538
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej! Har ett sto på 13 år som har ordentliga brunst problem. På sommaren slutar hon aldrig brunsta. Utan det är dygnet runt, vecka efter...
Svar
6
· Visningar
1 862
Senast: cello
·
Hästvård Hej! Jag har en ponny valack på 15 år. De två senaste somrarna har han alltid i slutet av juni och under juli börjat kissa otroliga...
Svar
14
· Visningar
2 475
Senast: TinyWiny
·
Hästhantering Hej! Jag har tre hästar (valacker) som går tillsammans på lösdrift och står inne tillsammans. Två av dem har vi haft i ca ett år och den...
Svar
2
· Visningar
727

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka