Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Japp. Jag ska betäcka båda mina ston.
Har inte bestämt mig till 100% än, men det blir nog antagligen Dale Haze (igen) eller Öxenholm Marble Jr. Skulle förstås vara bekvämt att ta samma till båda, men jag vet inte... :smirk:
Japp har 2 st. Ett sto e Öxenholm Marble Jr u Carnaby Kajsa Kavat ue Tulira Highball den andra är e Boden Park Finnard u Brown Heath ue Dangan Dun (imp Irland). Vill betäcka men vet inte riktigt än. Finns ett par föräldrar som vill säga sitt också.
Fuskis vill också ha en efter Corona. Ville betäcka me honom men de går ju inte så bra längre. Vill också ha föl.(avundsjuk) Vill du ha en flicka eller en pojke då?
Vi betäckte med Uranus, men det blev inget Men nu är han ju i avel i alla fall. Du kan ju kolla i registret på connemaras hemsida hur många det finns efter honom.
Jag hoppas att det blir ett sto denna gån (=behålla). Blir det en hingst måste vi nog sälja. Tyvärr har man ju ingen användning för några sånna när man är över 18 och antingen vill tävla eller avla.
hejsan!
jag väntar föl i år ,min 12 mara ska ha i slutet av april.
hon är e.finney master u.gray ladyfriend e.kilgreaney lad.
hon är betäckt med Grange Flynn Sparrow.
Tänkte ta Uranus eftersom han e snygg, meriterad o väldigt trevlig menhan stod så långt ner o gick intepå semin.
vet inte om jag ska betäcka i år oxå..funderar på o rida igång henne o se hur hon går.. har haft problem med ehrlichia men har varit väldigt pigg o glad o utan symptom sen vi betäckte henne.. va nog d hon ville
Bell Dara-blod Hade en valack efter honom innnan. Synd att det bara är Shirleÿ´s Thunderbell kvar efter honom. Tyckte att Countach Campbell va en riktig snygging. Han hade passat till mitt sto.
Trädgård & Växter Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... 🙈 Hoppas att jag inte får samma, just...
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.