nån som läst denna boken??

Nominous

Trådstartare
jag har precis beställt den enda handler boken som fanns att hitta på nätet (antingen är jag dåligt på att leta eller så är dom på engelska!!) :angel:

men det blev iafl Handling: att visa sin hund på utställning av Mia Sandgren.

är den värd 150kr?? vad är bra/dåligt med boken?? nån som lärt sig nåt bra med den??

ska tillägga atte jag är ganska grön på att visa hund - så jag behöver tips på hur man framhäver hundens bra egenskaper och döljer dom sämre.
 
Sv: nån som läst denna boken??

Jag köpte den åt min dotter och en del (vuxna) kompisar har lånat boken av mig och läst den.

Jag har bara ögnat igenom den som hastigast och den verkar bra + att de som läst den varit nöjda och menar på att de lärt sig en del. Dessa är då helt nybörjare på att ställa hund..
 
Sv: nån som läst denna boken??

tack så mycket!!!

jag är rätt inbiten på utställning - men jag har precis börjat ställa själv - då jag tidigare överlåtit detta til proffsen. men jag kom på att jag kan ju aldrig bli proffs om jag inte börjar öva!! :D

så det kan kankse vara en bra bok till även mig då!:bump:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 692
Senast: Nominous
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 886
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 665
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 785
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp