Nån som kan ge ett råd??????

F

fotis

:devil: Jag har en Powder Puff tik som har en olat jag inte står ut med längre :devil: Hon har den otrevliga vanan att kissa i våra sängar :confused: Varför gör hon det???? Både i våran o i ungarnas.
Jag blir snart tokig!!!!!!!!Hon blev två år i Maj och har hållt på med detta i ca ett år. Det konstiga är att hon började med det när jag började låta henne ligga i sängen.Försöker stänga sovrumsdörrarna, men man glömmer ju ibland :crazy: Tar tacksamt emot funderingar+tips.

Sv: Nån som kan ge ett råd??????

Låter som min gamla (nu döda) tik.. Hon revirpinkade på Min :eek: sänghalva, när hon tyckte att situationen krävde..
Har eg inget med rumsrenhet att göra.
En ful ovana, som är svår(men inte omöjlig) att bryta.
Var konsekvent och låt Aldrig hunden ligga i sängen. är den på väg upp, så säg bestämt ifrån, tills hunden lärt sig att sängen är förbjudet område!

Sv: Nån som kan ge ett råd??????

Hon får ju absolut inte vara i sängarna längre!!!!!!Men ibland står ju tyvärr nån dörr på glänt :crazy: Just nu är jag i läget *ladda sängarna med 2000 volt* Tyvärr skulle väl jag vara den första att glömma det ;) Tror annars att hon skulle få rätt snygg frisyr som bonus :p Närå, men jag blir mer o mer desperat. Det finns ju betydligt trevligare överaskningar att få när man ska krypa i säng efter en lång dag.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 416
Senast: Lillefrun
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 252
Senast: Enya
·
Övr. Hund Hej! Jag skulle behöva tips och råd; Jag har en tik (retriever) på 10 år. När hon var valp lekte hon med andra hundar utan problem...
Svar
12
· Visningar
1 567
Senast: Tuggben
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 701
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama