nån som hört om?

G

Gilan

nån som hört om nåt foder som innehåller både betfor,melass,korn,havre alla mineraler,vitaminer samt avmskningsmedel? Hörde om dte kommer inte ihåg vad det hette med dte var någon känd travkusk som tatt fram det! Nån som vet? :confused:
 
jag vet att det finns ett fullfoder som innehåller aspbark, kan det vara det du tänker på. Det sägs ju att aspbark ska ha en parasithämmande effekt, men det går nog inte att jämföra med avmaskningsmedel.

Piggy
 
avmaskningsmedel vet jag inte men allt det andra..

det vore ju helt idioti att ha avmaskningsmedel i ett krafftfoder.. för då avmaskar man ju hästen varje dag
 
japp asbark va dte jag mena så hette dte. Okej Dom som berätta för mej om dte fodret sa att dte innehöll avmaskningsmedel men tyckte att dte lät konstigt för då skulle dom väll bli imuna mot dte medlet?!
 

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 756
Senast: Bee
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
2 040
Senast: manda
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 275
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 432
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fråga?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp