Nån snäll människa?

Vita_N_6520

Trådstartare
Som skulle kunna tänka sig att ta en stund och hjälpa mig lite.?
Det är så att jag inte kan se texterna för dressyrprogrammen på stallbacken, så jag undrar om någon skulle kunna skriva de till mig?

Jag kan ju se hur vägarna är och så, men jag vill gärna ha det i text också.. :crazy:
Det gäller det nya debutan programmet..

:bump:

Sen kom jag på en fråga till. Ska alltid banan ridas på lång bana när det är storhäst, eller väljer arrangören det?

Sv: Nån snäll människa?

inte så konstigt att du inte ser dom för det finns inga:p

inte så konstigt att du inte ser dom för det finns inga:p

Jodå det finns det men man kan inte se texten i alla webbläsare. Det funkar tex med Internet Explorer men inte med Firefox. Man håller pekaren över respektive bild så dyker det upp en liten textruta, så det är bara att prova en annan webbläsare om det inte funkar.

Precis som disa skrev., Det finns visst.. ;)

Men eftersom vårat explorer har pajjat så har vi dumma firefox, och nu kan jag itne se dem (Där hade vi lösningen också.)

Men jag tror att jag har hittat programmet i en annan tråd nu, så det behövs inte ens längre :D

whaat:D hahah då har vi också nå konstigt för jag kan inte heller se det:smirk:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 996
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 170
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok …”Först kommer ingenting, sen ingenting, sen allt på en gång.” Fast jag tycker nog mer att det känns som att jag är en slangbelleboll...
Svar
16
· Visningar
1 508
Senast: Parat
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 970

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka