CallMeAce
Trådstartare
Min häst har något slags problem med ryggen. Han kan vara öm i ryggen innan ridtur och mycket mycket bättre efter ridtur, speciellt om man har sprungit och verkligen satt igång honom mycket. Precis som han är stel innan? Därför har jag ridit honom ändå med vetskapen om att han blir bättre. Veterinären har även sagt detta till mig.
Han reagerar även olika beroende på HUR jag känner på ryggen inte hur hårt jag trycker. Tex kan jag känna enbart på ena sidan utan att han reagerar speciellt mycket men känner jag med fingrarna på båda sidor om ryggen samtidigt reagerar han. Svårt att förklara men jag hoppas ni förstår ändå
Equiterapeuten kommer ut nu på fredag så då får jag se vad hon säger.
Tänkte bara se om någon mer har en sån här häst och vad ni har för erfarenheter?
Han reagerar även olika beroende på HUR jag känner på ryggen inte hur hårt jag trycker. Tex kan jag känna enbart på ena sidan utan att han reagerar speciellt mycket men känner jag med fingrarna på båda sidor om ryggen samtidigt reagerar han. Svårt att förklara men jag hoppas ni förstår ändå
Equiterapeuten kommer ut nu på fredag så då får jag se vad hon säger.
Tänkte bara se om någon mer har en sån här häst och vad ni har för erfarenheter?