Nån mer som har en häst med käkfraktur?

Sv: Nån mer som har en häst med käkfraktur?

Mest troligt har hon fått en spark av min andra häst:crazy:

Dock vart det en god prognos, mycket iom att hon redan äter som hon ska. Vet på Ultunna ska under kvällen stabilisera käken på henne och mest troligt får hon komma hem redan imorgon:bow:

För övrig sa vet att hon kanske kommer kräva mera besök av tandis. Men eftersom hon e så pass ung och inte fått alla vuxentänder e det inte säkert. Så den dagen den sorgen...
 
Sv: Nån mer som har en häst med käkfraktur?

gör ett försök o ladda upp en bild på min pålles käkfraktur..som sagt han har ett liiitet överbett men syns inte så mkt på bilden men man ser att han är lite tandlös iaf;P han fick en spark på munen när han va föl och nu 19år senare blev det såhär:


296830_243230362392164_100001156051588_635745_313682423_n.jpg
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Går runt och grunnar lite på foderfickor/inpackningar. Av ren nyfikenhet har jag lite frågor kring detta.🤔 Snart sprängs ju skallen...
Svar
8
· Visningar
973
Senast: Magnum
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 922
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 356
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 818
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp